Author |
Topic |
|
cittroman
Member
2471 Posts |
Posted - 2009/05/10 : 15:29:19
|
Hade några länkar till ställen med lådor till hyffsade pengar men har drullat bort dom.
Har ni tips på ställen med lådor till bra pris för inbyggnad av försteg slutsteg m.m |
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
|
|
soundbrigade
Semesterfirare
7879 Posts |
|
Tomwe
Starting Member
27 Posts |
|
Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben
6797 Posts |
Posted - 2009/05/10 : 19:47:03
|
Vincent på thlaudio är väldigt bra att göra med snabba leveranser och framförallt bra priser.
anders |
Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge. |
|
|
soundbrigade
Semesterfirare
7879 Posts |
Posted - 2009/05/11 : 10:32:21
|
Det finns/fanns någon firma i Taiwan .... Fasen, jag har sökt i forumen efter en sådan här lådtråd men inte hittat. Vet att det har skrivits. |
|
|
cittroman
Member
2471 Posts |
Posted - 2009/05/12 : 13:05:06
|
Tack för svar. soundbrigade: Det var den länken jag slarvat bort |
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
|
|
|
|
Topic |
|