HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Efterlysning
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2009/04/15 :  22:29:00  Show Profile Send Rolf-san a Private Message
Hej alla gamlingar!
Är det någon som händelsevis råkar ha en kopia på kopplingsschema till förförstärkaren Lambda Lab FF2B? Den är från 70- talet. Jag slängde min för flera år sedan då jag trodde att jag inte skulle hålla på med dylikt mer. Men nu tänkte jag för skojs skull skaka liv i den. Jag har mina lödda kort kvar med avklippta ledare men minnet sveker mig. Fanns RIAA med? Har inte förmågan att se det på komponeterna.

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.

PeterAkemark
Starting Member

44 Posts

Posted - 2009/04/26 :  19:53:19  Show Profile Send PeterAkemark a Private Message
Jo då, Rolf-San jag kan nog hjälpa dig, vad är det du behöver veta? RIAA fanns med i förförstärkaren.

Mvh Peter Åkemark
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2009/04/27 :  09:38:26  Show Profile Send Rolf-san a Private Message
Oj va gla jag blev Peter! Efter 243 läsningar.
I den bästa av världar skulle jag vilja ha kopia på kretskortslayout och schema.
Det jag behöver veta är var ingångarna till RIAA respektive linje är på kortet. Ut och spänning har jag klart för mig.

Du får ett PM också.

Hälsningar Rolf

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000