HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Elak katt bytes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran

1969 Posts

Posted - 2009/04/29 :  14:10:06  Show Profile Send Ingvar.Ahlberg a Private Message
I´m on top
I have control and I´m the sole owner of this piece of real estate



Katten

Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design.
Driver också The Vacuumed Cat co.
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2009/04/29 :  14:40:00  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
När jag hade musikrum inne i vårt hus förut så skrapade alltid en katt på dörren och bara måste få komma in... när katten sedan fick komma in så såg den mycket anklagande på husse att det spelades störande musik... "men vad sjutton skulle du in i musikrummet för...!"

Släppte man ut katten så skrapade det snart igen.... Lösningen är att ha en liten stuga bredvid huset där musik kan spelas ostört...

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2646 Posts

Posted - 2009/04/29 :  17:54:05  Show Profile Send Imperial a Private Message
Tjenare!

Det är samma här. Om dörren till sovrummet är stängd så skapas det på dörren å om man släpper in katten så skrapar han snart igen å vill ut.

Den andra katten hade tidigare en ful ovana att bita på mina smalben å knän när han var hungrig. Han förstod inte att det gjorde ont å han lyssnade inte på vad jag sade heller. En vacker dag så fick jag nog å bet tillbaka. Efter det har han inte bitit någe mer

I mitt nästa liv ska jag iallafall bli en katt

/

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page

Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran

1969 Posts

Posted - 2009/04/29 :  19:29:21  Show Profile Send Ingvar.Ahlberg a Private Message
Och kräkas hårbollar?

Ingvar

Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design.
Driver också The Vacuumed Cat co.
Go to Top of Page

scorpion
Member

608 Posts

Posted - 2009/04/29 :  23:06:04  Show Profile Send scorpion a Private Message
Här har vi G i MJAO G 098 ivrigt kontrollerande delningsfilter komponenter. G är för Grizzla som hon redan hette när vi hämtade henne från Norrköpings Katthem. Hon drar sig för det mesta undan när spelandet går igång men vill gärna ha sällskap när hon äter.



/Erling

OB ... cd

Edited by - scorpion on 2009/04/29 23:30:52
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000