Jag har planer på att inhandla en Skilfingbänk till mina stereoprylar. Vad tycker ni om denna bänk? Finns det några alternativ som jag bör titta närmare på? Amledningen till att jag har fastnat för Skilfing är att jag tycker att den är rejäl och robust. Att hyllorna sedan är fjäderupphängda gör i mitt tycke inte saken sämre.
Är det någon som vet vilka som säljer dem i Göteborg?
Har inte båda racken fjäder- eller gummiupphängda hyllplan? Det är väl hyllupphängningen som brukar skilja olika rack åt så då måste väl Skilfing och Solidtech ha samma filosofi bakom...
Jag har kollat lite på Solid Tech och de verkar onekligen bra också. Påminner en del om http://www.finite-elemente.de och deras Spider model. Bara företagsnamnet för ju hjärtat hos mig som beräkningsingenjör att smälta...
Är det någon som har några priser för 4 hylls lösningar med en total höjd på runt 80 cm för Solid Tech och Finite-Elements Spider?
Det känns som om 90 cm är väldigt nära 80 cm... När du säger dyra vad menar du då? Handlar det om 10 kkr 20 kkr eller vad cirka? Den skilfing bänken jag funderar på ligger på cirka 7000 kr.