HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ingen kabeldebatt?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

widen76
Member

221 Posts

Posted - 2003/01/04 :  14:03:17  Show Profile Send widen76 a Private Message
Såg att mitt inlägg (Snöra ihop systemet, med vad?) om vilken högtalarkabel jag ska välja är borta. Är kabeldebatten så infekterad att dessa inlägg tas bort, eller är det en tillfällighet?

/Marcus

Min utrustning: CD-spelare: NAD C521, Förstärkare: Hegel H100 SE, DAC:Hegel HD11, Högtalare: B&W 603 S3, Sub: B&W ASW610. Högtalarkablar: Supra Ply 3.5, Signalkablar: Harmonic Tech Truth-Link, Harmonic Tech Harmony-Link

n/a
deleted

1080 Posts

Posted - 2003/01/04 :  14:04:40  Show Profile Send n/a a Private Message
Sakar också den tråden... började bli rätt intressant vid 2.00 inatt...

Herr_Engel:#hififorum@quakenet
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/01/04 :  14:11:42  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Jag tog bort tråden då den bara innehöll en massa fäktande med siffror och berömdheter fram och tillbaka. Hoppas att du fick svar på dina frågor innan dess.

jag sände dig ett PM innan jag tog bort den med en förklaring.(du ser det på att "inbox" upp till vänster blinkar)

mvh

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000