HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 RIAA - Vincent PHO-111 - SÅLD -
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2009/01/18 :  18:31:43  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Jag har sålt mitt Vincent PHO-111 phonosteg/RIAA.

Det är i aluminium-utförande och saknar synliga skavanker. Dessutom fungerar det så vitt jag kan bedöma felfritt.

RIAA:t är cirka tre år gammalt varav jag har ägt det i drygt två. Det är enbart använt några månader nu under hösten när jag drog igång vinylriggen. Säljer för att jag har uppgraderat.

Jag köpte det själv begagnat och saknar därför både manual och bruksanvisning. Handhavande är emellertid så enkelt att bruks egentligen inte behövs. Jag skriver en och skickar med.

Länk till Vincents egen produktpresentation: http://www.vincent-tac.de/en/product-types/preamplifier/pho-111.html

Nypris från cirka 1000 kronor enligt prisjakt.nu.

Jag skickar det med posten inom Sverige för halva nypriset - 500 kronor - då gäller även förskottsbetalning.

Kan vi ordna affären öga mot öga här i Stockholm lämnas 100 kronors rabatt.

mvh/ Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2009/01/20 13:06:31
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000