HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 tänk vad underbart det kan va...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jazz
Member

930 Posts

Posted - 2008/12/21 :  00:02:18  Show Profile Send Jazz a Private Message
med butiker som ställer upp!!!
Frugan köpte ny slalom skidor förra året och när nu åkte på dom för fjärde gången så släpper dom i limningen.
Visserligen uselt att dom gör det men till det positiva
efter febrilt letande kan vi bara konstatera att kvittot är borta!
Men vi går ändå till butiken där dom är köpta för att höra om dom kan hjälpa oss.
Tror knappt mina öron när dom genast hjälper till å fixar fram ett par nya från tillverkaren!!!
Aldrig den minsta tvekan om dom ska ställa upp å hjälpa!!!

Så med det vill jag bara säga TACK stadium i Falun för ett helt suveränt bemötande! vi kommer helt klart handla mer hos er!

Följ
https://www.facebook.com/pages/Lasses-HiFi/178563918858059?fref=ts

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2008/12/21 :  07:11:54  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Det är så där vissa butiker höjer sig över andra och skaffar kunder för livet.
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2008/12/21 :  10:11:37  Show Profile Send B-200 a Private Message
Härliga butiker- jag tror att det är servicenivån som gör att butiker kommer överleva finanskrisen.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel

Edited by - B-200 on 2008/12/21 10:11:50
Go to Top of Page

jari
RödaTråden vinnare

4459 Posts

Posted - 2008/12/21 :  13:09:51  Show Profile Send jari a Private Message
När man funderar innan vilka eventuella senarier som kan bli,och förväntar sig nitlotten och så blir det stjärnvinsten.Underbart.

Dared VP 845 förstärkare,Shuguang WE845,RCA vt231,Raytheon 6072A rör,Marantz cd6007 cd-spelare,Technics SL1500c skivspelare,AT VM 540ML pickup,Ino pi60s med es dämpmaterial högtalare,Diy silver sexfläta signalkabel,KLEI Classic Harmony rca-kontakt,Diy silver sexfläta + Fyrfläta enkardelig kopparkabel utan kontakter högtalarkabel,2 fyrflätor med enkardelig ledare,2 ledare till fas och nolla,4 till jord,med kopparkontakter nätkabel,Gigawatt PF-1E nätlist.

Sursill "Farligt käckt"

Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2008/12/21 :  14:16:32  Show Profile Send ohmega a Private Message
Kul jazz. Bra att folk skriver om positiva erfarenheter också.

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Mey
Member

899 Posts

Posted - 2008/12/21 :  20:15:11  Show Profile Send Mey a Private Message
Som en motpol till detta, (som ovan nämnda butik i fråga skall ha all heder för);

I mina yngre dagar arbetade jag i en butik som sålde båttillbehör och jag minns särskilt väl en kund som kom in för att reklamera en vara, och när jag av ren rutin efterfrågade kvittot fick jag en ordentlig utskällning av kunden ifråga
(Butikschefen fick ta över, och kunden fick ingen ny vara med sig.)

Det är inte lätt att stå i butik, men det är kul när det fungerar och man kan lösa problem på ett sätt som gör båda parter nöjda.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000