HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Någon som minns vad Hifi&Musik lottade ut ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

widescreen4
Member

264 Posts

Posted - 2008/12/11 :  17:01:40  Show Profile  Visit widescreen4's Homepage Send widescreen4 a Private Message
Någon som minns vad Hifi&Musik lottade ut för dom som tecknade prenumeration på Arken i år.

Vet att det va grejor från Tangent och att det va deras DVD-receiver, men vad va det för högtalare?

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2008/12/11 :  21:22:23  Show Profile Send whiskyman a Private Message
När man läser det senaste numret som kom idag så står det endast att det var ett 2.1 högtalarsystem. Så det skulle väl betyda att även det var från Tangent skulle jag tro? Och sedan var det ett par högtalarsystem från Atacama och en hifimöbel från Alphason.mvhKristofer

Edited by - whiskyman on 2008/12/11 21:24:11
Go to Top of Page

widescreen4
Member

264 Posts

Posted - 2008/12/11 :  21:35:18  Show Profile  Visit widescreen4's Homepage Send widescreen4 a Private Message
Alltså är alla dom i ett eller är det fler som vunnit?

Edited by - widescreen4 on 2008/12/15 14:34:09
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2008/12/12 :  22:16:59  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Hej det är tre olika som vunnit. mvhKristofer
Go to Top of Page

widescreen4
Member

264 Posts

Posted - 2008/12/15 :  14:18:28  Show Profile  Visit widescreen4's Homepage Send widescreen4 a Private Message
Nu har jag kopplat upp Tangentsystemet på min Amplifix och lirar med en Popcorn.
Riktigt schyssta grejor med tanke på vad dom tar betalt för det.

Lite murrigt mellanregister men det har ju precis kommit upp ur lådan så det finns ju utrymme för förbättring.

Tack till Hifi&Musik får man väl säga. :)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000