Jag har övertagit ett gruppköp på "det andra forumet" eftersom det rann ut i sanden. Organisatören saknade uppenbarligen vissa lämpliga egenskaper i sammanhanget. Jan Dupont svängde ihop en konstruktion men jag var inte riktigt nöjd med den så jag har kaddat upp min tagning av ett tämligen bastant kort med plats för 120000 uF / 63 V högprestandakondingar. Små tweakar återstår dock. Mr. Pass hade lite synpunkter som jag försöker ta till mig. Helt klart är att det blir ett mycket snyggt kort med snygga komponenter om man väljer BHC kondingar (RIFA företag).
En kort fråga också: Jag ska som sagt driva bullits BPA300 kort. Totalt ska jag använda 4 st kort så det blir alltså 6 st chip per kanal. Tänkte lägga mig på ca 500VA trafo per kanal. Hur många av dina kort behöver jag för att driva kalaset med den uppsättningen?
Du känner väl till våra regler för reklam? Om inte så läs här.
För att det här skall gå rätt till så flyttar jag din "gruppköpstråd" till butikshyllan. Du bör också uppdatera din avatar så att din knytning till branchen blir tydlig.
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister