HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Tannoy-träff i Stockholm 22 oktober
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/10/03 :  18:21:35  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message



Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/10/16 :  18:49:21  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Angående Tannoy träffen nästa vecka - ta gärna med skivor. Vi kommer att spela på vinyl och cd.

Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2008/10/21 :  20:36:10  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
... och vi kommer att lotta ut en sak som brukar gillas av många - flytande - lagrat under många år på ekfat - och unikt för denna skotska produktion - speciellt framtagen för Tannoy.

Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2008/10/22 :  09:01:13  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Den vill jag så jag kommer vara på plats

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2008/10/22 :  09:12:03  Show Profile Send gcs a Private Message
Jag vill gärna va me på det ekfatet men kan tyvärr inte komma i kväll. Synd! Men jag kan skicka adressen till min postlåda.
Go to Top of Page

PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben

5803 Posts

Posted - 2008/10/23 :  07:49:26  Show Profile  Visit PetterPersson's Homepage Send PetterPersson a Private Message
Tack för en mycket trevlig kväll! Det var uppskattat att höra de
olika modellerna, olika förstärkare och med och utan super tweeter.

Kul också att det blev sådan uppståndelse kring AIDA-skivan
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2008/10/23 :  08:01:55  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Även jag tackar för en njutningsfull kväll!

Aida-skivan finns på CDON för 159 riksdaler. Använd denna söksträng: UNI-460765 -2 i katalognummerfältet under avancerad sök på www.cdon.se för att komma rätt.

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2008/10/23 23:01:17
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2008/10/23 :  22:31:25  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Tack för numret Jörgen.

Personligen tyckte jag att Kensington överträffade mina förväntningar med marginal. Nästan så jag överväger och köpa en massa lotter och hoppas på lyckan . Tusan vad den va grym.

Westmister får man ju bara inte ner i källaren tyvärr.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2008/10/23 :  22:56:37  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Byt källare Micke!


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

magnus1967
Lämnat på egen begäran

739 Posts

Posted - 2008/10/24 :  01:05:31  Show Profile Send magnus1967 a Private Message
synd att man inte kunde vara med!
Tur att man hade möjligheten att besöka Robban när han hade dom imponerande Tannoy west mister högtalarna vid ett tidigare tilfälle!

sedan hade det varit kul att koppla upp en annan förstärkare av lite annat fabrikat,
typ La Mayro på dessa högtalare

http://www.stereophile.com/interviews/1204fosgate/
http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about34.html
http://www.youtube.com/watch?v=dSINO6MKtco

Edited by - magnus1967 on 2008/10/24 01:53:12
Go to Top of Page

kent_n
Member

234 Posts

Posted - 2008/10/29 :  16:42:34  Show Profile Send kent_n a Private Message
Bilder från tannoy träffen finns på denna tråd.

http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showtopic=6079&st=0

Visar alla högtalarna vi lyssnade på

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000