HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Minisystem, Gör jag bort mig?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

crs
Starting Member

7 Posts

Posted - 2002/12/28 :  02:07:21  Show Profile Send crs a Private Message
Hallå.
Just nu bor jag i en lägenhet på ca 30kvm varav ett sovrum på sådär 15. jag är i stort behov av en musikanläggning men har inte den blekaste vad jag ska köpa.

Gör man bort sig om man köper en Yamaha CRX-E400? http://www.referenceaudio.se/product.asp?iProductID=1600

Jag har iofs en pioneerväxlare med några år på nacken. alternativ 2 innefattar en stärkare för kring 4-5k och sedan ett par högtalare. (celestion f30)
som ni förmodligen redan observerat så har jag en rätt tight budget så alla förslag är välkommen. bara de på något vis innehåller billigt och bra i samma mening. hur det nu ska gå till.

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2002/12/28 :  02:14:00  Show Profile Send ekman a Private Message
jag tycker definitivt inte du ska köpa yamaha grejerna för dom pengarna kan du få rätt hyfsade grejer speciellt om du kan tänka dig att handla begagnat...
Go to Top of Page

Sudden
Member

475 Posts

Posted - 2002/12/28 :  11:50:27  Show Profile Send Sudden a Private Message
quote:
Originally posted by crs


Jag har iofs en pioneerväxlare med några år på nacken. alternativ 2 innefattar en stärkare för kring 4-5k och sedan ett par högtalare. (celestion f30)


Köp en NAD C300 och ett par Wharfdale Emerald 97 mkIV
Mkt bra ljud för ett fint pris. Och Jag tycker att 97orna låter mkt bättre än F30orna.
Lycka till!
/ John
Go to Top of Page

crs
Starting Member

7 Posts

Posted - 2002/12/28 :  17:38:07  Show Profile Send crs a Private Message
ok, tack så mycket för svaren. blir till att leta lite till då.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000