Ang. kondingar . Stora värden 10000uf eller mer då är peh 169 jättebra. Peg 124 är kanon till högre spänningar,typ över 100v. Små värden välj valfri plast film. Men.. skit i vad som anses bra eller dåligt,köp nåt med rätt värde som klarar spänningen. Se till att få igång den först. När den väl spelar då kan du testa finare komponenter. Om den skulle brinna vid uppstart så luktar det lika illa om dyra komponenter
Med lite eftertanke är et nog inte så bra att mata en LM3886 med för hög spänning på ingången. Med 25V matning klipper den vid 3,5V (Om jag läst databladet rätt.) Så det är nog medvetet att biasera röret lågt. http://www.elfa.se/pdf/73/733/07338866.pdf
Klistrar in schemat här i tråden så alla vet vad vi pysslar med.
Skissat lite på en låda också. Oljad ek på sidorna och en topp av borstad rostfri plåt. Ur detta tänkte jag låta två rör titta fram. Jag vet att det säkert är onödigt med två rör. Men ni vet det här med symmetri...
Aha! En catodföljare. Det skulle man förstått. En catodföljare har en spänningsförstärkning strax under ett. Den funkar som en buffert. I den kopplingen borde det vara ofarligt att biasera upp röret. Som jag ser det är Va 70V. Här brukar man se spänningar på 300V. kanske kan någon med mer kunskap om catodföljare förklara varför konstruktionen ser ut som den gör.
Varför behöver du en katodföljare på ingången? Ingångsimpedansen på 3875 ligger på 100k om jag minns rätt. Är det ett snällare ljud du är ute efter kanske?