Hittade denna sida på nätet, men jag hittar inte vad frakten hamnar på. kan det även tillkomma tull på skivorna? någon som har handlat hos företaget? kan ni rekomendera denna sida?
Her handlat en del från elucivedisc.com och där ser man fraktkostnad samt att dom drar pengarna och skickar odern innom 24 timmar. Tull och moms åker du nog på samt en liten speditionsavgift på ca 100kr Moms 25 % tull 3-4 % Har handlat ca 10 LP skivor i stöten och då blir det ca 50-70 kr billigare per skiva mot i sverige. De flesta skivorna finns ej att få tag på här i sverige. Lycka till med handlandet. MVH Palm
tack Palm, jag har aldrig handlat skivor utomlands förut på nätet håller mej mest till hotstuff och vinylbutiken och mega så jag har ingen koll på hur det funkar
Jag har handlat många gånger under flera år hos Elusive. Det finns en funktion, som när du lagt grejorna i varukorgen, så kan du kalkylera frakten. Det har alltid fungerat perfekt för mig. Jag skickar ett PM också.
"the bitterness of low quality, remains long after, the sweetness, of low price" //Leif