HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Phil and Teds barnvagnar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

nahoj
Member

1542 Posts

Posted - 2008/08/03 :  21:47:47  Show Profile Send nahoj a Private Message
Det börjar dra ihop sig för oss att bli tvåbarns föräldrar
Och håller på att leta ny syskonvagn

Och har fått span på Phil and Teds vagnar, de verkar grymt smidiga
och lättkörda.

Någon här som har någon av deras vagnar, iså fall mottages gärna lite synpunkter på dem
Det är nog modellen Dash som vi är mest intresserade av.

Tack på förhand.

Min hemsida/Blogg
http://johanstephan.com/

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2008/08/03 :  22:13:22  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
Grattis!

Jag har kollat lite på nätet åt dig, 2 av mina kollegor fick tvillingar och båda köpte likadana vagnar och är jättenöjda. Jag tror att det är Duowalker men är tyvärr inte säker...

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2008/08/03 :  22:43:35  Show Profile Send Roq a Private Message
Ojoj, min fru sitter inne med mängder av kunskap på det här området. Hon säljer vagnar själv.

Vi har haft några Phil and Ted efter att 2005 sett en i London (då de aldrig syntes i Sverige).

En köpte vi för att ha när vi promenderade runt i Los Angeles och den fungerade alldeles utmärkt för en 3,5 åring och en 1-åring - det var perfekt i ålder då.
Min fru säger i bakgrunden att nu har det kommit nya modeller som hon inte har full koll på men mitt intryck av de bägge vagnarna vi hade (E3 och SP) var att de var otroligt smidiga att få in i bilen -väldigt små hopvikta och de kunde ändå ta två barn.

Manövreringen var suverän, jag tror inte vi haft nån vagn som manövrerar bättre (och tro mig - vi har haft många).
Jo, kanske Urban Jungle som hon säljer nu...

Tror inte du gör nåt felköp med Phil and Ted. Det enda var väl att om man har barn som vill sitta redan från 4 månader (vilket vi hade) så är de för små (sitter för ostadigt) i baksätet.
Lycka till
Go to Top of Page

nahoj
Member

1542 Posts

Posted - 2008/08/04 :  11:14:48  Show Profile Send nahoj a Private Message
quote:
de var otroligt smidiga att få in i bilen -väldigt små hopvikta och de kunde ändå ta två barn.

Manövreringen var suverän, jag tror inte vi haft nån vagn som manövrerar bättre (och tro mig - vi har haft många).
Jo, kanske Urban Jungle


Just dessa punkter som gjort att vi fastnat för dessa vagnar, har idag en urban jungle och de är istort sett lika smidiga dessa vagnar.
Vi kan dessutom behålla bilen, större vagn gör att hunden ej ryms..

>Roq vart i landet säljer din fru vagnar?

Min hemsida/Blogg
http://johanstephan.com/
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2008/08/04 :  14:47:23  Show Profile Send mace a Private Message
GRATTIS!!!!!

Det är ju Silver Cross Ni skall ha
Stora victorianska pråmar "Trusted by Royalty"





www.silvercross.co.uk

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2008/08/04 :  21:54:48  Show Profile Send Roq a Private Message
mace: Haha, de där höll ju rätt hög snobb-faktor! Bilderna ser ju nästan ut att vara karikatyrer :-)
Måste kolla om min fru har koll på dem...

nahoj: Sorry, jag var otydlig. Hon säljer inte Phil and Ted längre. Det är Urban Jungle som säljer bäst nu.
Go to Top of Page

Marcus7601
Member

536 Posts

Posted - 2008/08/04 :  22:38:38  Show Profile  Visit Marcus7601's Homepage Send Marcus7601 a Private Message
Smidiga vagnar!

Hittade lite info här: http://www.familjeliv.se/Forum-3-141/m26602927.html

"Learning by doing"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000