HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 EarTwo
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ebpeking
Starting Member

33 Posts

Posted - 2002/12/23 :  14:34:29  Show Profile Send ebpeking a Private Message
Man kan ju inte, trots skivan, sluta köpa diverse tidningar som avhandlar hobbyn. Måste dock säga att det var länge sedan jag läste något som helst negativt om ngt som helst i HF. Som sagt jag köper ju ändå tidningen vilket väl tyder på köpvärdhet på nåt sätt...

Rubriksprodukten fick ju där en rätt så god recension (!?) och jag undrar i all enkelhet om ngn på forumet har hört den? Då jag jagar heta slutstegsobjekt just i den prisklassen undrar jag över recensionens giltighet...

Goder Jul på eder

TNT
Member

204 Posts

Posted - 2002/12/23 :  16:05:13  Show Profile Send TNT a Private Message
Jag har hört icepower förstärkaren som utvärderingskit (dvs ej som detta utförande och med en troligen sämre nätdel) och skulle vilja säga att artikeln äger stor giltighet. Det vore mycket intressant att höra denna produkt. Finns det mölighet till provlyssning i Sverige?

/

Jag postar, alltså finns jag
Go to Top of Page

dec_alpha
Member

173 Posts

Posted - 2002/12/24 :  14:28:08  Show Profile Send dec_alpha a Private Message
Jag är också intresserad av detta slutsteg, så om någon sitter inne på information eller har haft möjlighet att testa den så är jag mycket intresserad av att höra ALLT. =)


Robert Hjertkvist
Go to Top of Page

HAHA
Starting Member

16 Posts

Posted - 2002/12/25 :  13:38:16  Show Profile Send HAHA a Private Message
Jag har en kompis som har monoblocken.
Jag skulle vilja påstå att HF-testet stämmer ganska väl.

På HD-forum finns det flera som testat ....
http://www.harmonicdiscord.com/forums/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000