HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 PartsExpress Gruppköp! (Avslutat)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2008/05/31 :  17:10:35  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message
Hej!

Glömde att det var kanske lite dum tid att resa bort. Kommer hem i kväll. Ni som mejlat mig men inte fått något svar - det är lugnt. Vi fixar det när jag kommer hem.

Må gott!
Andy

Är stationerad i Uppsala.
Go to Top of Page

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2008/05/31 :  22:37:40  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message
Hej!

Jag räknade på det hela, och nu ligger fraktpriset/lb på 34 kr!

Alltid något

Jag förlänger deadline tills på måndag eftermiddag/kväll (när jag ska beställa)!

Mvh
Andy

Go to Top of Page

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2008/06/03 :  00:44:48  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message
Hej!

Jag har nu beställt allt som ni ville ha. Tyvärr kunde man inte betala direkt via bank/kredit-kort, utan jag var tvungen att använda PayPal, och därför tar det några dagar innan de får det - typ på onsdag.

En glad nyhet är dock att de sänder det i bara ett paket - till 99% i varje fall - så vi slipper dubbla omkostnader från Posten.

Mvh
Andy

Go to Top of Page

Andreas A
Member

407 Posts

Posted - 2008/06/04 :  13:40:50  Show Profile Send Andreas A a Private Message
Faan så missade man :/ Nåväl får hålla ögonen lite mera öppna i fortsättningen. Söker trevliga midbasar och diskanter till bilen:)
Go to Top of Page

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2008/06/04 :  15:57:11  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message
Jag beklagar! Nästa gång kanske jag ska maila alla som skriver i tråden?!? Men det blir säkert fler gånger?!

Mvh
Andy

Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2008/06/15 :  19:52:14  Show Profile Send classe a Private Message
inget om datum än?

18 ska de va.
Go to Top of Page

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2008/06/16 :  12:01:22  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message
Jag skickade just ett mail till alla berörda... Tyvärr inget besked än. But no news is good news I suppose.

Mvh
Andy

Go to Top of Page

Tomas J
fd _T_

1550 Posts

Posted - 2008/06/28 :  08:47:41  Show Profile Send Tomas J a Private Message
Hämtade mina saker igår och vill därmed tacka för ett smidigt genomfört gruppköp, tack för att du tog dig tid och hade ork att ro hem alltihop!

Ett forum dör utan tillströmning av medlemmar, Agera!
Go to Top of Page

Andy
Member

269 Posts

Posted - 2008/06/28 :  12:56:17  Show Profile  Visit Andy's Homepage Send Andy a Private Message
Tack för berömmet!

Det var också trevligt att träffa dig, Tomas! Tack för en smidig affär!
Jag är glad att det flytit på så fint. Folk har skött sig och betalat - var bara PartsExpress som strulade lite granna. Jag kan definitivt tänka mig att stå för gruppköp i framtiden också.

Mvh
Andy

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000