HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 DIY:are på Arken mässan 2008?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

peranders
Member

2456 Posts

Posted - 2008/05/14 :  22:42:29  Show Profile  Visit peranders's Homepage
Är det någon som tycker att det är en bra idé att träffas på Arkenmässan nu i höst? Jag kommer att vara där hela lördagen som jag alltid brukar vara, Skulle vara kul om vi stötte ihop.

/Per-Anders eller P-A

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2008/05/15 :  08:00:50  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Vid 14:00 skulle jag tro att det blir samling vid HFs bord. Oavsett om man är DIY eller ej,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2008/05/15 :  08:24:19  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Man lär inte missa varandra

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2008/05/17 :  22:19:49  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message
quote:
Vid 14:00 skulle jag tro att det blir samling vid HFs bord

Sist vill jag minnas att vi satt utomhus vid ett långbord, är det samma plats som det referas till här ?

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000