HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Letar efter B&W FST element
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2008/05/01 :  01:40:41  Show Profile Send Henrik B a Private Message
Letar efter B&W FST element och undrar ödmjukt om någon kan tipsa var det går att finna sådana.
Jag förmodar att B&W fortfarande inte ändrat sin inställning att elementen inte skall kunna köpa separat.

Väldigt tacksam för hjälp

Björn N
Fd. Speakerpro

731 Posts

Posted - 2008/05/03 :  22:34:12  Show Profile Send Björn N a Private Message
Kolla med närmaste Hifi-klubben butik. Tvivlar dock på att det går att köpa löst.

Optimist. punkt slut.
Go to Top of Page

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2008/05/04 :  20:29:19  Show Profile Send Henrik B a Private Message
Hej Börn!
Tack för ditt inlägg
Nej som du säger så tror jag inte heller på det, någon här tipsade tidigare om e-bay men jag har inte hittat något där än, så sökandet fortsätter, den som letar han ...
Go to Top of Page

LeoArietis
Member

1953 Posts

Posted - 2008/05/04 :  22:00:56  Show Profile  Visit LeoArietis's Homepage Send LeoArietis a Private Message
angående ebay, är du reggad på ebay.com bör du även söka på www.ebay.de där du kan använda samma konto som du har på ebay.com

Sökmotorn på com-adressen missar oftast (i princip allt!) på ebay.de-domänen helt vilket är synd då den tyska ebay är STOR och nära! Eventuellt skall du även kolla up http://www.ebay.co.uk/ av samma skäl (sökmotorerna klarar inte "gränsövergångarna" och ebay.com är på tok för amerikanskdominerad med ett störande tilltagande inslag av asiatiska entreprenörer som kränger pirater...

(edit, inget emot amerikanisering men fördelen med EU-baserade ebay är att du är inom tull-zonen och moms-zonen så du behöver inte krångla med det, dessutom finns en "teoretisk" möjlighet att hämta sakerna själv, även om nu dollarn är billig och resorna dit lika så, kanske en idé att fundera på, dessutom är ju shoppingresor till USA ganska lönsamma med tanke på priser på kläder, skor och dollarn...)

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30125

Edited by - LeoArietis on 2008/05/04 22:14:21
Go to Top of Page

Henrik B
Member

52 Posts

Posted - 2008/05/05 :  21:58:28  Show Profile Send Henrik B a Private Message
Hej!
Tack för tipset men jag har försökt på alla tidigare utan resultat :(

Någon som är intresserad av att slakta högtalare, jag vill ha FST elementen ;)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.7 sekunder. Snitz Forums 2000