HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 Adcom GFA-5800 >>>SÅLD<<<
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FBK
700.000-klubben

7346 Posts

Posted - 2008/03/21 :  13:35:04  Show Profile Send FBK a Private Message
Slutsteg Adcom GFA-5800 i mycket fint skick bytes emot annat mindre slutsteg, då jag har ändrade behov av kraft/watt då jag har köpt mycket lättdrivna högtalare som inte behöver i närheten av dessa 2x250Watt som detta steg lämnar och är även i stort behov av mer plats i bänken. Mitt ex är ifrån 2001 (Nypris:24.000kr) och jag är andra ägaren på det.
Finns en hel del positiva kommentarer om detta slutsteg på audioreview.com Själv så tycker jag att detta steg spelar på samma nivå (liknande ljudkaraktär) som tex McCormack DNA1 Deluxe som jag även har ägt.

Är alltså intresserad av ett byte till slutsteg på ca: 2x70-120Watt och mindre storleksmässigt(höjden) Billigare slutsteg är också intressant = Mitt slutsteg + pengar emot ditt.
Olika märken och även enskilda modeller som kan vara intressanta är "tex". Holfi,Roksan,Myryad,Quad,Parasound,McCormack DNA 0.5, mfl. Är öppen för förslag på andra märken/modeller också, är dock inte intresserad av jätte gamla slutsteg.

Bytes värde ca: 6000kr

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2008/03/27 00:17:42
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000