Author |
Topic |
|
Gignos
Member
229 Posts |
Posted - 2008/02/02 : 00:26:03
|
Gignos Audio har i sammarbete med Hifi & Musik instiftat ett pris till den svenska artist/grupp som givit ut den bästa inspelningen (CD, LP, DVD mm), Omröstningen har skett på Gignos Audios hemsida. Omröstningen är klar och vann gjorde Anders Widmark och Sara Isaksson med CD#180;n "Anders Widmark feat. Sara Isaksson" (2002, Universal Music) Vi kan stolt meddela att priset på 25.000:- lämnas över på Stockholms Hifi Mässa 08 i Kista! Av vissa skäl kommer priset troligen lämnas över under lördagen, men mer info om tid kommer på vår hemsida. Kul om många kan vara där och applådera ;o)
Jag har precis lyssnat på skivan själv för första gången och måste säga att den faktiskt är en riktig godbit. Förstår inte hur denna sköna platta kunnat undgå mig... måste bara springa och köpa deras senaste alster som lär ha kommit ut nyligen!
Mvh Anders på Gignos Audio |
Gignos |
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2008/02/02 : 09:45:12
|
Då kan jag väl lägga till att denna duo just släppt en ny skiva. http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=66395
Anders, då får ni fixa dit ett piano, så Anders kan spela lite, när han ändå är där
|
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
|
Vox
fd. Eric V-ås
3656 Posts |
Posted - 2008/02/03 : 11:58:53
|
Hur många procent av rösterna fick de? Hur många är det som röstat totalt sett? |
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron" |
|
|
Gignos
Member
229 Posts |
Posted - 2008/02/03 : 23:06:37
|
Hej Vox,
Det var lite få röster tycker vi, men 842 personer har i alla fall sagt sitt! 33 röster fick CD#180;n med Anders och Sara. Det skojiga är att Anders sitter i TV soffan lördag morgon för en intervju, hoppas han nämner detta pris...
Zalve: Jo, det finns nog piano där, men vi kommer nog inte att våga fråga... Men om ni besökare stampar i golvet så kanske ;o)
Mvh Anders
ps. Ha det så skoj på mässan nu allihop och hoppas ni får det trevligt på O#180;learys ds. |
Gignos |
|
|
B-200
fd. asimov66
4687 Posts |
Posted - 2008/02/03 : 23:44:47
|
Är inte den skivan "copy protected" dvs går inte att spela i alla cd spelare? Har det för mig iaf...
|
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel |
|
|
|
Topic |
|