HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Audio Research SP9
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Skov
Starting Member

11 Posts

Posted - 2008/01/19 :  09:30:37  Show Profile Send Skov a Private Message
Hej Folkens ;-)
Jeg sidder i Nordjylland og grupler over min SP9 (Hybrid forforstærker m RIAA). Er der nogen I Sverige der har diagrammer til en SP9 mkI (første version).

I RIAA delen er nemlig indsat 2 ekstra rør (EC92) som jeg har svært ved at finde ud af hvad de laver

Venlig hilsen Flemming
flemming.skov@nypost.dk

Horn i panden og rør med følelse

Peter A
Member

73 Posts

Posted - 2008/02/01 :  00:12:34  Show Profile Send Peter A a Private Message
Hej Flemming

Jag har själv en SP-9 stående och jag har även ett schema om du fortfarande behöver ett. Jag kan kopiera det om du vill. Skicka PM så jag vet om du fortfarande behöver ett.
Låter lite skumt med dom där extrarören...

Peter Afzelius
Go to Top of Page

Skov
Starting Member

11 Posts

Posted - 2008/05/04 :  15:22:04  Show Profile Send Skov a Private Message
Hej Peter,

Jeg har først lige opdaget dit svar fra i februar af. Undskyld at jeg ikke har tjekket før !

Men jeg fik en kopi en uge senere og jeg kan så lige fortælle hvad der er lavet ved phono delen.

Q2, Q3 og Q5 er fjernet! På Q5's plads er EC92 sat ind som katode følger med gitter koblet til V1'a anode. Det virker rigtig godt!

I en direkte sammenligning med en Bladelius S.A.T phonofix var nærvær i musikken og dynamik/anslag bemærkelsesværdig gode på min SP9 i forhold til phonofix

Hilsen
Flemming

Horn i panden og rør med følelse
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000