Är det någon på som har handlat något på denna site, så vore jag tacksam för eventuella erfarenheter och feedback, här eller via PM. http://www.highend-broker.com
"the bitterness of low quality, remains long after, the sweetness, of low price" //Leif
Precis som Johan säger så är det en väl renomerad förmedlingsbutik. Därav det oerhört breda sortimentet.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Om du skall handla något där så antar jag att du har koll på begagnatpriserna i övrigt!?
Att ta 7500Euro för ett tre år gammalt par av Vienna Acoustics Mahler känns nästan som ocker i mina ögon. Där finns två par Mahler på Audio-markt.de som är av nyare modell och det dyraste paret ligger på 4650Euro. Vet inte hur deras andra priser ligger men det är inte billigt i alla fall.
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"