HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Grymt billigt cd-paket med Genesis & solo - SÅLT!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stefaeri2001
Member

563 Posts

Posted - 2008/01/13 :  16:34:11  Show Profile Send Stefaeri2001 a Private Message
Hejsan, följer upp föregående paket med ett Genesis-paket, framletat ur drivorna i mitt garage. Ett perfekt tillfälle för fördjupning för den som bara har några av deras mest kända album:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Genesis: From Genesis To Revelation (2CD lyxversion med första albumet, demos, 2 första singlarna & intervju med producenten)

2. Genesis: Live USA vol 2 (Bootleg med livespår från Chicago 1978, en av de populäraste konserterna för sådant)

3. Genesis: Spot the Pigeon CDEP (en raritet från de små 5tums CD-singlarnas korta levnadstid, värd ca 100:- bara den)

4. Genesis: Three Sides Live (2CD)

5. Genesis: Turn It On Again - Best of 81 - 83

6. Genesis: Mama (tre spårs cd-singel, med långa versioner från '12-singeln)

7. Genesis: Jesus He knows Me (single mix + 2 non album)

8. Genesis: Hold On My Heart (+ 2, 1 non-album)

9. Genesis: Hold On My Heart (+ 2, 1 annan non-album & color postcards)

10. Genesis: Not About Us (+ 3 acoustic live songs)

11. Genesis: Not About Us (+ 3 non-album)

12. Genesis: Congo (+ 2 non-album)

13. Genesis: Congo (enhanced cd med videos etc)

14. Genesis: Shipwrecked (+ 3 acoustic live songs)

15. Phil Collins: Both Sides

16. Phil Collins: Dance Into The Light

17. George Martin: In My Life (Beatleslåtar, med P. Collins framförande Abbey Road-medleyts avslutande 3 spår)

18. Steve Hackett: Till We Have Faces

19. Steve Hackett: There Are many Sides To The Night

20. Steve Hackett: Guitar Noir (köpt på biblioteks utrensning-stickers på omslaget)

21. Peter Gabriel 3 (eller 'scratch' som albumet döptes till - världens näst bästa skiva nånsin enligt min mening!)

22. Peter Gabriel: Rotterdam 77 (CDR bootleg)

23. Peter Gabriel: Reading Festival 79 (CDR boot med något av det bästa live med PG nånsin!)

24. Peter Gabriel: Passion Outtakes (CDR boot)

25. Soundtrack: Philadelphia, med Gabriels 'Lovetown' (+ sådana hits som Bruces 'Streets of Philadelphia' och Neil Youngs 'Philadelphia')

26. Shankar: Soul Searcer (album som har Gabriel på keyboards)

27. Bankstatement: Throwback (också det en 5tums singel, med Tony Banks sologrupp)

28. The Musical Box: A Journey Into The World Of Genesis (album med berömt cover-band, CDR)

29. David Hentschel: Educating Rita (soundtrack album från Genesis producent)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag (borde) ta 30 ggr 20 kr vilket ger 600:- plus frakt (som jag antar blir 78:-), men säg 500 + frakt så är det prutat direkt.

mvh

Stefaeri

Edited by - Stefaeri2001 on 2008/01/13 17:56:00

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2008/01/13 :  17:25:19  Show Profile Send govinda a Private Message
Jag köper dom gärna

Mvh Anders.s
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000