HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Xindak FA-1 XLR, 500:- Sålda!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

konraqu
Member

211 Posts

Posted - 2007/11/18 :  22:13:32  Show Profile  Visit konraqu's Homepage Send konraqu a Private Message
Balanserade XLR-kablar från Xindak, här i en balanserad version. Längd 1m. Bilderna är givetvis på mitt par! Superkablar till ett superpris!

Säljes pga flytt, och så har jag ju inte kvar något balanserat försteg längre!

Då killen som hörde av sig inte ring tillbaka (dolt nummer) så är de helt plötsligt inte bokade längre!

Pris 500:-

Edited by - konraqu on 2008/01/13 17:49:34

konraqu
Member

211 Posts

Posted - 2007/11/20 :  22:13:21  Show Profile  Visit konraqu's Homepage Send konraqu a Private Message
Mina är beställda och tillverkade av ett par FA-1 som normalt sett är med RCA. Det är en kabel med annan uppbyggnad än den billigare BC-01 helt enkelt, se beskrivningen på RCA-versionen av FA-1 på http://www.akkelisaudio.com/webshop.html.

"Denna kabel är uppbyggd av monokristallin koppar och är lödd med silverhaltigt lödtenn"

Edited by - konraqu on 2007/11/20 22:20:32
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000