HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 urkultfestivalen.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

felsteg
Starting Member

34 Posts

Posted - 2007/12/19 :  01:21:56  Show Profile Send felsteg a Private Message
vet inte om det hör hemma på denna sida. men det är ju musik så varför inte?
tänkte rekomendera denna festival till ALLA! någon kanske varit där?

är en ganska liten alternativ festival som håller till uppe vid näsåker ett stenkast från sollefteå. störta skillenaden mellan denna och andra festival är troligast åldersspannet! många ungdommar men både barnfamiljer och 50++ är högst närvarande.

musiken skulle sägas vara folkmusik från hela världen.

sväng in en snabbis på hemsidan, om du känner att det kanske kunde vara nått, åk dit! du kommer inte bli missnöjd! (nej jag jobbar inte för festivalen, tycker bara mycket om den och vill dela med mig till människor)

sidan ja. www.urkult.se titta lite på bliderna så får ni en liten känsla av va det är.

hare gott.


Eref
Member

1029 Posts

Posted - 2007/12/19 :  03:36:28  Show Profile Send Eref a Private Message
Tack för tips. Ser ut att vara en riktigt fin festival med en hel del intressanta artister. Skönt när såna festivaler är åldersblandade tycker jag som gamling

Project9+TorlaiDL103+VandenHulD502Hybrid+LehmannBlackCubeSE+SupraSword+Shanling stp80+OriginalLeonardo+GrundigAudiorama+AudioProB1.39
Go to Top of Page

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2007/12/19 :  08:59:31  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message
Har varit sugen i flera år, men nästa år är Alva 5år, så nu är det väl dags.

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000