HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hur lägger man upp bilder??
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2002/12/12 :  09:45:30  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Någon som vet? Kanske jag kan få instruktioner från någon av moderatorerna/administratorerna? Jag har letat på forumet efter ett sätt att starta ett fotoalbum men inte hittat ett (kanske för att det ligger precis framför näsan på mig, vad vet jag). Snälla... Jag skulle så gärna lägga upp en liten bild på mina nyinköpta juleljus...

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2002/12/12 :  10:12:14  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Tänka sig va... idag låg det mitt framför min näsa... en knapp "edit your album/upload blablabla" där det igår stod "you do not have an album account"... Är det kvantfysiken som spökar?!? Hur som helst kvarstår en liten fråga, hur får jag med bilderna i en post när jag lagt de i mitt album?

Vanligen och vänligen
/Georg

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2002/12/12 :  11:09:04  Show Profile Send Timbre a Private Message
Skickar ett PM.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000