HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 NAD C422 Radiotuner
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bboyjojje
Semester på egen begäran

36 Posts

Posted - 2007/11/15 :  23:04:15  Show Profile Send bboyjojje a Private Message
Hej på er,

Har efter moget övervägande kommit fram till att jag ska sälja min NAD C422 tuner för att få loss lite pengar. Den har fungerat mycket bra under tiden jag haft den, men det är inte utan en klump i halsen som jag nu tar beslutet att sälja den.

Den har RDS och 30 presets på AM och FM vardera. Så mycket mer finns inte att tillägga annat än att den är ruskigt snygg (om man nu gillar NADs design).

Bild: http://www.audiostrefa.pl/images/hifi/tunery/c422.jpg
Produktblad (PDF): http://www.xs4all.nl/~dijki0/NAD%20C422%20Product%20Data%20Sheet.pdf

Pris: 800 kronor

bboyjojje
Semester på egen begäran

36 Posts

Posted - 2008/01/18 :  14:42:22  Show Profile Send bboyjojje a Private Message
Nu har den legat ute ett tag och jag börjar bli lite modstulen... Är det någon som har något tips på hur jag blir av med den?
Go to Top of Page

Material
Member

127 Posts

Posted - 2008/03/07 :  11:28:26  Show Profile Send Material a Private Message
Tips: lägg upp lite mer info om den:

I vilken stad, by eller så står den? (bra att veta om det är smidigt att köra förbi och hämta den eller om man måste lägga till två-tre hundra på priset i frakt)
Fungerar lampan till textförnstret? (ett vanligt NAD-problem, och inte alltid som mindre ärliga personer skriver ut i annonsen, "den funkar ju")
Bjuder du på frakten? (antingen om du betalar bussgodset, eller om det finns några ställen i sverige du ändå besöker då och då, skriv detta!)

Sedan är priset något för högt, ett par hundre kronor för högt kanske. Tittar du runt på vad NAD-tuners brukar gå för så bör du ligga närmare 500 än du ligger nu. Bjuder du på frakten så kanske du ligger rätt som det är redan.

Jag har en NAD-stärkare, skulle nog kunna tänka mig en passande tuner till den, och bor i jönköping, har du ett något bättre bud att ge mig, så nappar jag nog...

En Feminist och en Gentleman
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000