HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 otursdag... fan
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fimax
Member

530 Posts

Posted - 2007/10/29 :  17:30:44  Show Profile Send Fimax a Private Message

gick till banken idag och hämtade 2500:- för att betala en bilreparation. I stressen glömde jag pengarna vid automaten. Självklart var de borta en halv timme senare

känner mig lite ledsen

/filip




vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/10/29 :  17:32:38  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
GAAH! och jag skulle "bara in" och när jag kom ut så hade jag en parkeringsbot på 700 spänn.. inte lika illa, men det sabbade dagen ändå!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

McGyver
Member

1737 Posts

Posted - 2007/10/29 :  18:30:46  Show Profile  Visit McGyver's Homepage Send McGyver a Private Message
Fimax: Glömde du pengarna "i" automaten, så tar denna och drar in dem igen efter 20-30s!

Hör annars med banken - de lär ha en kamera som filmar automaten.
Men lite tur så gjorde herr/fru -klåfinger ett uttag innan de "hittade" dina pengar = finns på bild + banken kan placera dem på plats den exakta tidpunkten!

Hoppas det löser sig!

Fredrik: -Sura pengar - jag vet!

/R

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
- A. Kindsvater
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/10/29 :  19:29:42  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Och det värsta av allt.... det var mitt eget j-vla fel

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/10/29 :  19:36:13  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Skulle leverera en tavla idag och snubblar och sparkar igenom hela tavlan och trillar och skrapar upp handen


Artphotography
Go to Top of Page

matsj
Member

937 Posts

Posted - 2007/10/29 :  20:38:06  Show Profile Send matsj a Private Message
Fredrik vems fel skulle det annars vara ? Hoppas att du får tillbaka pengarna Fimax.

mats

1W=115db.
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2007/10/30 :  10:18:50  Show Profile Send ohmega a Private Message
ok...jag har alltid haft det lite svårt att komma upp på morgonen

Nu är jag arbetslös å skulle idag varit på ett möte på arbetsförmedlingen kl. 10...jag hade lite brottom i morse så jag åkte tydligen iväg lite för tidigt i morse (ALA klockor hade jag tydligen inte stält om). När jag kommer till AF så är just källarlokalen (där mötet skulle äga rum)låst. Jag trodde att jag hade kommit 5 minuter sen - och att arrangörerna hade låst dörren för att slippa bli störda av "eftersläntrare". Jag åker hem å ser på klockan presic när jag tagit av mig skorna (9:36). Och bussen går 9:39...FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN


Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.59 sekunder. Snitz Forums 2000