HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Ladda hem från Youtube (och andra sajter)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts

Posted - 2007/10/11 :  16:26:57  Show Profile Send CarlssonH a Private Message
Ett tips till er som vill tanka hem och spara videoklipp från youtube.

Jag har hittat ett add-on program till Mozilla Firefox, "download helper", väldigt lätt att använda och funkar utan problem på alla sajter (som jag provat) med streamad audio och video.

Jag har provat en hoper andra program, bl.a "youtube downloader" mm mm och inget av dem har funkat.

A balanced diet is a cookie in each hand.

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2007/10/11 :  17:30:23  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
CarlsonH - "en hoper". Tänk en till som vet hur man använder doldisar bland de svenska orden.
Och tack för tipset.
Go to Top of Page

CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts

Posted - 2007/10/14 :  20:38:41  Show Profile Send CarlssonH a Private Message
quote:
CarlsonH - "en hoper". Tänk en till som vet hur man använder doldisar bland de svenska orden.

Doldisar och doldisar, man har ju sett "Emil i lönneberga" filmerna och han använder ordet "hoper" mer än en gång

A balanced diet is a cookie in each hand.
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/10/14 :  20:43:24  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Easy video downloader är freeware som funkar och du kan välja att apara det som divx.

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/


Edited by - mayday on 2007/10/14 20:43:57
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2007/10/15 :  11:42:20  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
En länk kanske?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2007/10/15 :  11:51:57  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
Har har testat Download Helper (Måzilla Firefåks) och jag har fått hem flashfilmer till syrrans quiltprojekt.
Verkar bra, speciellt som funktionen finns integrerad i Mozarilla.
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/10/15 :  19:21:02  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Bernt: jag tog hem den som legal torrent....det är ett litet program, om du vill så skicka mig ett PM så mailar jag det till dig

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2007/10/26 :  17:06:47  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Mayday, du har PM

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.49 sekunder. Snitz Forums 2000