HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vista och ljudreproduktion.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts

Posted - 2007/10/19 :  09:33:46  Show Profile Send drkim a Private Message
Jag kör numera Windows Vista Ultimate 64 bitars på en AMD 3700+ dator med 2 Gb ram och jag måste säga att det funkar förvånansvärt bra - visst min webkamera, canon flatbäddscanner funkar inte men de kan jag använda på min bärbara Xp maskin istället...

Mvh
Jocke

Med vänliga hälsningar
Jocke


Mitt system! Maila mig!

Edited by - drkim on 2007/10/19 09:34:15
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2007/10/19 :  13:18:50  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
Jag har en kraftfull burk jag med, quadcore 6600, klockad till ungefär 3.4 GHz, 4 gig minne, två terabyte disk, den går som klockan, kan inte klaga. När datorn strular är jag som klockat den för hårt, det kan jag inte skylla på Vistan. Sen är det ju så att vista med mindre än två gig är en riktigt dum ide, men över tre måste du ha 64 bitarn.

Jag har bara hittat två program som inte går att köra. Panzergeneral2 går inte, sen märkligt nog går inte backupprogramet till min ganska nya maxtor externa hd att köra under 64 bits version, men det hoppas jag ska komma.

Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000