HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Griniga Gubbar ( GOM )
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2007/11/03 :  21:06:17  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
Just det har jag aldrig förstått. Varför fasicken måste de spotta hela tiden??? Tjejer, killar, mitt emellan ... spelar ingen roll. Spotta ska de.

Tänk på stackars folk som aldrig tar bort sina skor när de kommer hem. Har man trampat på en spottloska så får den komma då till finrummet!

Snacka om hygien.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2007/11/04 :  15:26:43  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
Jag noterar när jag är ute och cyklar (på cykelvägar) att när man ringer i ringklockan på folk som går i samlad tropp händer en av två saker:
a) Folk går åt sidan och glor hatiskt på en som om man hade ritat en Muhammed-teckning ...
b) Folk stannar upp, vänder sig och och tittar på en och startar bildigenkänningsprogrammet. När de identifierat en som cyklist börjar folket virra stokastiskt att och fram på cykelbanan.

Jag blir bara sur i båda fallen.
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000