HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 partsexpress lönt att köpa där?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2007/09/14 :  18:25:50  Show Profile Send dwain a Private Message
Är det lönt att köpa från den hemsidan? och hur funkar det? blir det mkt i tull eller? jag är helt grön på att beställa där ifrån. det jag ska ha är ett par tangband basar isåfall. kanske något mer. Så om någon vill förklara hur det funkar vore det bra

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2007/09/14 :  18:32:14  Show Profile
(pris + frakt) x 1.3 (tull och moms)

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page

DahlbergAudio
Mästar-Harry 2005

1025 Posts

Posted - 2007/09/14 :  19:34:24  Show Profile  Visit DahlbergAudio's Homepage Send DahlbergAudio a Private Message
Räkna med rätt så höga fraktkostnader. Ungefär samma som priset för själva sakerna har jag landat på, och sen moms+tull på det.
Go to Top of Page

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2007/09/14 :  21:41:12  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message
Kolla med www.hifidistribution.com istället. Lite dyrare men bara 150-200 kr i frakt.

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page

esl
Upptäckare! Mästar-Harry 2007, 200.000-klubben

2578 Posts

Posted - 2007/09/22 :  16:59:00  Show Profile Send esl a Private Message
Jag var med och anordnade en gruppbeställning och ayayay fixade väldig förmånlig frakt med container plus att flera hjälpte till när grejjerna kom, sedan skickade jag en del vidare med busstransport osv.

Vissa saker var väldigt prisvärda men precis som nämnts så blir det moms på både frakten och tullen osv...
Nu är dollarn väldigt låg så jag är jättesugen på lite prylar från Partsexpress... men det är just fraktkostnaderna och dyl som ställer till det..
tyvärr

/esl

Innovare necesse est.
Det är ännu häftigare utan baffel.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000