HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Elite Audio
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Quad22
Starting Member

6 Posts

Posted - 2007/09/04 :  21:58:48  Show Profile  Visit Quad22's Homepage Send Quad22 a Private Message
Vi bjuder in till specialvisning tillsammans med våra leverantörer lördag den 29/9 10-16.

Efter nästan ett års slit med en rätt nedgången lokal i Växjö, har jag möjlighet att visa min lokal tillsammans med mina leverantörer.

Revel Ultima2 Salon och Gem kommer spelas tillsammans med Mark Levinson och Purist Audio Design.

Höstens nyheter från Primare, System Audio, REGA mfl.

Vi kommer även att visa Clearaudio, Sonos, Kaleidescape, Dream Vision mfl.

Mer info inom kort.

Välkommna.

www.eliteaudio.se

Elite Audio
Smedjegatan 29
Växjö

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2007/09/05 :  10:14:14  Show Profile Send mayro a Private Message

Ett utflyktsmål som ligger nära cetralorten Jämshög... Sådant är skoj en dag då man är lite "tomhänt" och behöver se nya vyer..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/09/06 :  16:26:15  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Hejsan,

Denna öppningsdag lördag den 29'e september kommer jag finnas på plats som representant för Svanås produkter och tjänster. Elite Audio har den goda smaken att erbjuda demolyssning i behandlade rum och jag finns alltså där för att svara på frågor kring akustik.

Väl mött!

vänligen
// Pär


Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/09/10 :  12:23:14  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/09/28 :  12:45:44  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Imorgon är det premiärdag!

Jag har själv laddat med ett extra stort leende men också med, för första gången i EA's historia, nytryckta visitkort!

Välkomna!

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/09/30 :  08:33:59  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Igår gick premiären av stapeln. Mer folk än jag väntade mig! Bättre respons är jag vågade hoppas och ett trevligt möte såväl privatpersoner som hifi-företagare!




Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2007/09/30 :  08:50:04  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Trevligt! Ytterligare ett vattenhål för HiFi-entusiaster.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

quakerstate
Starting Member

34 Posts

Posted - 2007/09/30 :  09:09:27  Show Profile Send quakerstate a Private Message
In med fler bilder :)

Quad Fantast
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/09/30 :  11:10:48  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Tack! Dock är ju detta en nyhetstråd samt att jag har svårt att göra ett bildrepportage från Elite Audio utan att klampa in med mitt egna företags tjänster varför det hela skulle luta åt reklam. Jag har föresten bara 1 vettigt bild till... Smyger den här och hoppas Pac blundar alt tycker det är OK.


En av Revel's tyngre högtalare...

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Double A
Member

2095 Posts

Posted - 2007/10/01 :  21:57:53  Show Profile  Visit Double A's Homepage Send Double A a Private Message
-Ja och lät gjorde dom oxå

Till på köpet ruggigt bra

Tack Elit för en härlig eftermidag i allt regnande, jag återkommer gärna!

Anders

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Double A ordspråk.
Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.7 sekunder. Snitz Forums 2000