HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Agenda till Nokia telefon?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/08/27 :  09:55:32  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
OK, jag kan nada om telefoner. Har försökt nu att hitta agenda funktion till min Nokia e61. Har surfat omkring på Nokia och googlat men hittar ingenting.

Jag har lyckats installera PC suiten och uppdaterat till senaste version. Telefonen komunicerar med datorn. Bra.

Vad jag vill är att kunna ha en AGENDA på datorn där jag skriver in möten, göra listor osv och sedan synka denna info med telefonen. Jag bryr mig inte ett dugg om vilken agenda det är, kan vara enklaste tänkbara, bara det funkar. Jag hittar alltså inte ens en agenda funktion i telefonen som standard!!!

Någon som vet?

Artphotography

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2007/08/27 :  13:27:25  Show Profile Send n0p a Private Message
Testat sidan 42 i manualen?

http://www.nokia.se/support/phones/e61/

Exit Planet Dust
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2007/08/27 :  13:29:33  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
Ja, det går helt säkert med att synka mot outlook, så då använder du outlook för att skapa dina möten på pcn, slipper knappra på luren vilket jag tycker är skönt. Det går ju förstås att editera på luren med men det undviker jag om jag inte måste.

Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/08/27 :  13:42:47  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Tack! hittade planeraren i telefonen strax efter men det funkar ändå inte via datorn.

Jag vill precis som Claes säger skriva på datorn sedan synka och då verkar det inte som det funkar med den agendan som finns i telefonen!

Ska prova med outlook.

TAck igen

Artphotography
Go to Top of Page

lennartj
Member

1273 Posts

Posted - 2007/08/28 :  09:58:02  Show Profile Send lennartj a Private Message
Se upp med synkinställningarna mot Outlook eller vad du väljer (jag kör mot Lotus Notes) när du kör första gången. Du kan ange telefon==>dator, telefon<==dator, telefon<=>dator, samt vilken som ska vinna vid konfliktlösning.
Har du en fullmatad agenda i datorn och inget i telefonen kan du blåsa bort alla bokningar om du råkat specificera fel. Jag har kolleger som lyckats med det, och missat kundmöten mm.

/lennartj
"Friskt kopplat, hälften brunnet"
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/08/28 :  14:21:34  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
TAck för det tippset! har inte hunnit testa än så jag ska vara försiktig....

Artphotography
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000