HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ny stärkare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Robin84
Member

89 Posts

Posted - 2002/12/05 :  19:08:09  Show Profile Send Robin84 a Private Message
Söker efter ny stärkare för ca 6000 beggad..nåt klipp sådär..Ska ha mycket bättre ljud än min nuvarande NAD t750. Några förslag? CD är NAD t751 dvd och högtalare Infinity Kappa 400

Hepcat
Member

1103 Posts

Posted - 2002/12/05 :  19:44:19  Show Profile Send Hepcat a Private Message
På tonläget har han en LK1 Lk280 kombination för totalt 6250:- vet ej vad du skulle tycka om den kombinationen LK1an är ju trots allt bättre på gramofon ingången inte riktigt lika bra på linje ingångarna plus det lite småjobbiga med CANON (XLR) kontakter.
www.tonlaget.com

på stereokompaniet har dom ett kollektorförsteg för 3900:- och några olika slutsteg bla LK100 för 2900:- hamnar ju iochförsig på 6800:- då.
Takt o ton har en Majik P för 6200:-

Det e dom tipsen jag kan ge på rak arm.

Mikael Lyly

www.selleri.de
Go to Top of Page

Robin84
Member

89 Posts

Posted - 2002/12/06 :  14:15:08  Show Profile Send Robin84 a Private Message
Ärligt talat har jag varken lyssnat på Naim eller linn som fanns på den där adressen. Är väl två lite annorlunda märken som jag missat att lyssna på. Har ju hört talas om att de båda har ett ganska säreget ljud. Man blir dock lite fundersam när det gäller styrkan på vissa av dessa grejer. Visst effekten är inte allt men tycker det ser klart lite ut med runt 30 watt i 8 ohm och inte äns dubbelt i 4. Men som sagt..borde lyssna på dom.

Tack för tipsen.

Mer uppskattas!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.64 sekunder. Snitz Forums 2000