HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Ljudkvalitét på Sara Dawn Finers cd
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Orpheus
Member

970 Posts

Posted - 2007/07/08 :  13:51:47  Show Profile Send Orpheus a Private Message
Hej!

Köpte hennes skiva till min fru på hennes födelsedag o när vi lyssnade jag igenom skivan så slås jag av den enormt mediokra ljudkvalitén på skivan.
Har fått intrycket att hon vet vad hon sysslar med inom musiken o tycker att det är riktigt konstigt att de släppt detta.
På en hel del ställen upplever jag tillomed en viss distortion i ljudet i hennes röst och då menar jag inte hennes "skrovlighet"

Nån som håller med eller???

Patrik

Mitt System :http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21660

Edited by - Orpheus on 2007/07/08 13:52:08

johmi
Member

215 Posts

Posted - 2007/07/11 :  13:58:12  Show Profile Send johmi a Private Message
Japp!

Ljudkvaliten är ett rikigt bottennapp.
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2007/07/11 :  22:11:10  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Hörde den på radion och det lät som de kört hennes röst genom ett gäng maskiner och det lät förfärligt. Trist på en så fin röst

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/07/11 :  22:45:49  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Läge och skicka ett mail till Henne (via hennes hemsida) och tala om detta för henne,,,
Samt till hennes skivbolag.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000