Anläggningen som är nr1 är nog bladelius gondul M kopplat till ett trevligt tillhörande försteg. tror det hette saga. Sen till detta skulle inte beowulf sitta fel Transparent kablage. Och som högtalare ja qrs venus, kanske med något sänkt mellanregister och diskant för att få ut lite mer tryck i botten. I övrigt infected på dessa burkar ger en men för livet
Det skulle som jag ser det bli kaka på kaka eftersom Gondulen innehåller ett försteg.För egen del så har slutat drömma och istället gjort drömmen till verklighet.Mvh Kristofer
På Gignosmässan 05 06 [ska det vara] fick vi lyssna till Wilson Sophia II en stund under Krell/Wilson/Valhalla/Svanå-demon. De gjorde intryck... Och ligger inom något som kanske skulle kunna vara inom möjligheternas ram någon gång...
De ska ju matas och drivas med något. Vad? Ingen aning!
Jag skulle vilja ha ett system som kan spela 20-20k (kanske med lite marginaler) med rak tonkurva placerat i ett bra rum. Om det sedan står Denver eller Krell på etiketten spelar ingen roll. Lite roligt hade det varit om jag hade byggt alla komponenter själv.
Helst ska det vara osynligt också, hifi saker är så förskräckligt fula.
"Simplicity, I guess is a way of saying it. I am all for simplicity. If it's very complicated, i can't understand it." Seymour Cray, 1975