HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 135graders hörnprofil?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dr.Nope
Member

631 Posts

Posted - 2007/07/02 :  11:17:55  Show Profile Send Dr.Nope a Private Message
Håller på och bygger en oktagonal ram men eftersom man inte är så hemma på att fixa snygga vinklar (eller göra bitarna lika långa) så behöver jag hitta hörnprofiler som täcker 3cm breda kanter (ramen är 3*3cm, behöver bara tak och yttersida täckt) för en 8-hörns ram. Var i sjutton hittar man det i stockholm lite snabbt? Helst i aluminium, men bara det finns så spelar inte matrialet ngåon roll! Blir tokig på att inte veta var man skall leta och att det skall vara så långt till alla affärer i den här stan :(

Fått ordning på förstärkaren än? Jajamensan, den står där borta och svänger för sig själv!

You can kalla mig James, eller Jimmy för de svenska

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/07/02 :  11:38:25  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
I fall som detta skulle jag först uppsöka Lundell & Zetterberg på Birger Jarlsgatan, västra sidan mellan Engelbrektsplan och Eriksbergsplan. 2:an har hållplats utanför dörren.

Har inte de det du söker brukar de vara hjälpsamma med att tala om var man kan finna det.

mvh/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000