Jo, det förekommer en del störningar, men till viss del är det svårt att undvika dessa och oftast lättare att fixa apparater som inte är så känsliga. Det kan också skilja väldigt mycket mellan olika geografiska områden.
Jag återupplivar tråden igen eftersom jag själv behöver köpa ett grenuttag för att få plats med grejerna (7 strömslukande prylar på 2 uttag hmmmm). Vad ska jag införskaffa för något? Är det billigaste på Clas Olson eller IKEA som duger? Eller ska jag köpa Supras list med kabel (1400:- okej, 6 uttag men mp3 och tuner kan samsas...), eller ska man titta på Belkins PureAV (http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProdList/70-10-62vendor1?opendocument&markID=70-10-62) Är det någon som har testat dessa och kan säga om det ger någon skillnad i ljud eller om det bara ser snyggt ut att ha ett strömskydd längst ner? Jag har inga problem med strömspikar eller annat idag (vad jag vet) så för min del är det LJUDET som är det viktiga. Eller ska jag bygga en skiljetrafo (hur gör man det? Dyrt?) som vissa på forumet pratar om?