Author |
Topic |
|
Hi Fi Consult
Member
2112 Posts |
|
nahoj
Member
1542 Posts |
Posted - 2007/05/20 : 08:23:12
|
Det ser riktigt lovande ut
Men en sak undrar jag(petig som jag är) skall ni verkligen ha text(flikarna överst) som täcker över en del av er egen logga?
//Johan |
Min hemsida/Blogg http://johanstephan.com/
|
Edited by - nahoj on 2007/05/20 08:23:39 |
|
|
Hi Fi Consult
Member
2112 Posts |
Posted - 2007/05/20 : 10:04:48
|
tack!
jag sitter på mac och där funkar allt i Safari & Firefox. I Explorer för Mac (nu gammal version) flyger det hela omkring som det vill. Jag vet att i äldre Explorer för PC funkar det inte. Mitt kodsnille säger att det blir alldeles för mycket jobb att få till så att alla oasvett Op kan se riktigt.
Tacksam för alla rapporter om sådant som inte funkar! Vilket OP kör du?
mvh . |
www.hificonsult.se http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/ |
|
|
nahoj
Member
1542 Posts |
Posted - 2007/05/20 : 10:11:01
|
Jag kör Explorer 7, men testade i Firefox nu och där såg ju allting helt annorlunda ut. Där vart det ju kanon |
Min hemsida/Blogg http://johanstephan.com/
|
|
|
Gebex
Member
884 Posts |
Posted - 2007/05/20 : 16:43:59
|
Jag hittade följande:
Prislistan: Pris för uppgradering till MK2 Gondul 3 till en Mk3 27 000:- Jag antar att det är MK2 som avses.
RIIA: Tomt under denna flik förutom länk till Heimdal. Jag antar att denna del ännu inte hunnit uppdateras. |
|
|
Hi Fi Consult
Member
2112 Posts |
|
tober
Component.se
1318 Posts |
Posted - 2007/05/21 : 19:49:16
|
Kul med ny info och trevliga produkter.
IE6 med Windows XP ser det inte så vidare ut då meny och logotyp går ihop och färgfälten i menyn passar inte helt in. Också så flyter sidan fritt i browserns fulla bredd och inte spärrad som i firefox. IE6 för pc borde ligga med i listan över browsers då den fortfarande är nästan helt dominerande.
|
Driver sajten component.se. |
|
|
Hi Fi Consult
Member
2112 Posts |
|
Boergars
Member
1641 Posts |
Posted - 2007/05/22 : 10:29:20
|
Mike eller Micke? |
SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder sammanfoga medelst smält metall |
|
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!
20859 Posts |
Posted - 2007/05/22 : 10:42:18
|
quote: IE6 med Windows XP ser det inte så vidare ut då meny och logotyp går ihop och färgfälten i menyn passar inte helt in. Också så flyter sidan fritt i browserns fulla bredd och inte spärrad som i firefox. IE6 för pc borde ligga med i listan över browsers då den fortfarande är nästan helt dominerande
Bilderna hamnat på varandra ibland via IE, uppdaterar man så hamnar dom på helt andra ställen. |
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2007/05/22 : 10:58:35
|
Intuitiv och lättmanövrerad är sällsynt idag men ack så viktigt! Tummen upp!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
Peg
Medlem i AÖ
536 Posts |
Posted - 2007/05/22 : 11:30:14
|
Tänk om www.bladelius.com kunde vara lika informativ, där saknas ju hälften av produkterna !
Gillade "Vikt: Tung" på ymer
Det är jättebra att det finns information om produkterna nu tack för det ! Fast jag tycker nog du ska klämma av Micke ännu lite mer info.
På alla slutstegen skulle det ju till exempel vara trevligt med information om helst fler än 3 av parametrarna nedan:
Vikt Mått Ingångs impedans Dämpfaktor/utgångs impedans Effekt i 8,4 och 2 ohm. Effekt förbrukning (tomgång,max) THD Frekvensrespons Intermodulationsdistortion Förstärkningsfaktor Signal/brus förhållande Kondensator banks storlek Inverterande/icke inverterande Ingångar/utgångar (typ,kontakter) 12v trigger ja/nej
Även om de inte säger hur det låter så ger det ju ett bättre och mer seriöst intryck om det finns specifikationer
|
|
|
Jorma
Member
3316 Posts |
Posted - 2007/05/22 : 13:29:42
|
Texterna flyter ihop och blir svårlästa, utom på sidan "Manualer" som ser bra ut. Det är inte PDF-filerna jag menar då utan den blå texten på den sidan. Jag använder Explorer 7 med senaste uppdateringarna. |
Driver företaget Jorma Design AB i Göteborg. http://www.jormadesign.com/ |
Edited by - Jorma on 2007/05/22 13:31:27 |
|
|
|
Topic |
|