Mårten och jag kommer inte att ställa ut på mässan i Munchen som går torsdag tom. söndag denna vecka. Men om det är någon som åker ned och vill höra våra grejer, så kommer dom att demas i en butik i Munchen tillsammans med elektronik från Einstein Audio under fredag och lördag:
Vi kommer inte att vara i butiken så mycket. Det är vår Tyska distributör som står och demar i butiken. Men slå en signal, jag har mobilen med - 0702-399198, så kanske vi kan ordna lite fika eller en öl.
Sökte efter dig och ditt sällskap Jorma, utan att hitta er. Det inprogramerade telefonnumret i telefonen funkade inte Träffade dock en glad och entusiastisk Zalve och en hårt arbetande Ludvig (Audionord)
quote:Sökte efter dig och ditt sällskap Jorma, utan att hitta er. Det inprogramerade telefonnumret i telefonen funkade inte
Jag missade att skriva in att man ska slå landsnumret till Sverige när man ringer till en svensk mobil när man är utomlands. Det ska då var +46 702399198 eller 0046 702399198. Annars funkar det inte.
Ja Ludvig vände vax för fullt och gjorde allt han kunde för att TÖMMA stolarna Han lät tom med mig försöka. Jag lyckades få 2 personer att gå, men misslyckades då 4 andra tyskar hörde synthmusik från sitt hemland
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"