HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Sevärdheter Glasgow med omnejd?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pix
200.000-klubben

4164 Posts

Posted - 2007/05/08 :  20:48:34  Show Profile Send pix a Private Message
Hej
Åker snart till Glasgow.
Några tips vad som skall ses, lyssnas?
Vet att Glasgow i sig är sevärt, men tänkte då även mätta hifitarmen..
Mvh
/Pix

"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.

Edited by - pix on 2007/05/08 20:49:05

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/05/09 :  08:00:38  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Ta ett varv med tunnelbanan! Det är den enda tunnelbana min fru benämnt som "söt" när hon sett den! Formatet är väldigt litet - man får intrycket att den är byggd i skala 1/roten ur 2. Det är en ringlinje, så du kan lugnt sitta kvar tills du är tillbaka där du klev på.

Ta tåget upp till Oban. Rasande granna vyer och väl i Oban kan man besöka wh*sk*d*st*ill*r**t som ligger mitt i stan några hundra meter från Järnvägsstationen. Från Oban kan du också ta en tur med färjorna ut till någon ö. Men det tarvar lite mer planering och kan vara svårt att klämma in på en dag.

Ta en sväng till Edniburgh om du inte redan varit där. En knapp halvtimme med tåg.

Ur hifi-synpunkt har jag inga förslag...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000