HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 I väntan på webbutik - sortimentet online!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2007/04/27 :  01:33:02  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message
Vinylium har en något uppdaterad hemsida. Det viktigaste som har hänt är att man nu kan se vilka skivor jag säljer, och vad de kostar. Inte helt ointressant kanske?

www.vinylium.se

5 maj skall jag dessutom vara med på skivmässan på Kåren i Göteborg, då får ni gärna komma och säga hej!

(Säg till om det ser kajk ut i någon webbläsare eller på pc, jag sitter på mac nu och har inte hunnit kolla.)

Jöns

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se

Ronnie_Ericsson
Medlem i AÖ

1035 Posts

Posted - 2007/04/27 :  15:32:09  Show Profile  Visit Ronnie_Ericsson's Homepage Send Ronnie_Ericsson a Private Message
Det såg kajk ut igår (IE6 på pc). Idag ser det fint ut. :)

heavy like if you were pulling into your driveway only to witness the whole of the moon slowly crushing your house
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/04/27 :  15:44:14  Show Profile Send B-200 a Private Message
ser ut som ett bra sortiment, ser fram emot webbutik.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2007/04/28 :  11:33:01  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message
Tack Ronnie. Det var raderna som var för små när jag exporterade från Excel, så att texten kapades i sortimentlistan. Typsnittet tog mer plats på pc.

I'm working on it asimov!

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se
Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2007/05/03 :  00:27:11  Show Profile Send Buggsson a Private Message
Ser fortfarande bra ut (på Mac, Safari).

Kul med ny vinylbutik. Beträffande sortimentet måste jag erkänna att jag nästan inte hört någonting från listan med ny vinyl, bara ett fåtal. När jag däremot kom till beg. listan blev "vill ha" begäret bra mkt större. Man börjar väl bli gammal och hänger inte med längre. Lycka till.

J. Ullberg
Go to Top of Page

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2007/05/06 :  15:11:37  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message
Buggsson, det går ju bra att komma med önskemål också, eller rena beställningar ; )

Och att inte ha hört någonting kan väl vara positivt? Då finns det mycket att upptäcka!

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000