HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Audio Concept välkomnar till ny butik
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2007/04/19 :  21:26:54  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message

Lördag 21 April öppnar vi officiellt vår nya butik och välkomnar alla vänner av ljud och bild. Vi har öppet mellan 11 och 15. Adressen är Södra Agnegatan 29 på Kungsholmen. Kommer du med tunnelbanan så finns vi precis vid uppgång Rådhuset, - mot Hantverkargatan.


Välkommen in!


mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

ockham
Member

395 Posts

Posted - 2007/04/19 :  23:58:02  Show Profile Send ockham a Private Message
Det ser väldigt fint ut. Lycka till i nya butiken

Numquam ponendo est pluritas sine necessitate.

Mitt System
Go to Top of Page

Ledzepp
300.000-klubben

2640 Posts

Posted - 2007/04/20 :  13:47:20  Show Profile Send Ledzepp a Private Message
Vilket lyft! ser mycket stilfullt ut! Hoppas man blir serverad lika god espresso även i den nya butiken...


Dont look back. Something might be gaining on you...
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/04/20 :  14:00:47  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
tycker mig se WLM där borta

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2007/04/20 :  14:21:35  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Det ser ut att vara luftiga och fina lokaler. Ryktet säger att Svanå har gjort ett Demo-rum...

Lycka till!


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2007/04/20 :  22:41:38  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message
Johan: Har precis tweakat WLM Aura. Det talar till hjärtat :).

Vi ses imorgon!

MvH
/Jens

Snoogens
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2007/04/21 :  10:22:10  Show Profile Send huzze a Private Message
Grattis, äntligen en butik som matchar produkterna
Lycka till, jag kommer med största sannolikhet att bidra med inköp av ett par Totem golvare under hösten.
Go to Top of Page

ockham
Member

395 Posts

Posted - 2007/04/21 :  13:24:29  Show Profile Send ockham a Private Message
Ett kort besök under lördagen, grattis till en jättefin butik, luftig, sparsmakad och estetisk. Och givetvis med mycket intressant att lyssna till.

Numquam ponendo est pluritas sine necessitate.

Mitt System
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2007/05/13 :  12:01:07  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Även jag vill gratulera till en jättefin och luftig butik. Kom som fattig norrlänning men togs emot som vem som helst. Mycket trevligt bemötande! Det nya rummet reglerat av Svanå lät ruskigt bra!
Go to Top of Page

garmen
Member

757 Posts

Posted - 2007/05/15 :  00:11:55  Show Profile Send garmen a Private Message
hade vägarna förbi i lördags, fick mig en liten lyssning. men tiden var inte på min sida så den blev kort. otroligt trevlig butik och personal

mvh

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18


http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35882
skivsamlingen uppdateras fortlöpande -> http://www.discogs.com/collection?user=garmen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000