Jag tycker om att pussla och möblera. Särskilt om jag slipper flytta några möbler
Om jag ska gissa något om ljudet så är nog mitt förslag #2 härligt fri från tidiga reflexer -Sidoväggarna är trevligt vinklade i förhållande till högtalarna och lyssningspositionen. Det stora träskåpet kanske kunde ställa till det något. -Tydligt ljud. eventuellt lite konstig balans (höger/vänster & frekvensgång)
#1 har ju fördelen att fåtöljen får vara med, samt att det finns lite mer utrymme för att testa olika högtalarpositioner. Här kanske man vill hänga upp något reflektionsdämpande på dörren och bakom elektroniken. Kanske bättre bas med högtalare och fåtölj närmre fönsterväggen, men då bör nog sängen sänkas så mycket som möjligt. -Kräver kanske lite rumsåtgärdande, men är också mer flexibelt när det gäller positioner på högtalare och lyssningsposition +att det är mer symmetriskt.
heavy like if you were pulling into your driveway only to witness the whole of the moon slowly crushing your house
När katten själv får välja. Så snart det är fler som ska tycka så blir det kompromisser. Nu är du solo och då ska du passa på att prioritera det DU vill.