Author |
Topic |
niklass
Member
508 Posts |
Posted - 2007/04/06 : 08:27:42
|
nej det är ju riktigt... kommer nog ta ett bra tag innan shpongle4 dyker upp helt klart! :) kul med en till här på forumet som gillar den musiken. Lyssnar du på psy oxå?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_infinity_project |
Denon 3600 | Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup
|
Edited by - niklass on 2007/04/06 08:40:39 |
|
|
Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!
6152 Posts |
Posted - 2007/04/06 : 15:54:25
|
Jag kan typ skriva under på allt i denna tråd eftersom jag igentligen har var enda skiva som nämns
En skiva, jag tycker är vacker, jag blir vackrare ju mer man lyssnar, är Tangerine Dream´s "Lilly on the Beach", om man gillar det, så kanske man gillar Edgar Froeze´s prylar, han är ju som sagt TD.
Finns en DVD som heter "Ambra - Child of Universe" som är med fina bilder och halvdan musik... |
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet. |
|
|
myskankan
Member
177 Posts |
Posted - 2007/04/06 : 23:39:00
|
quote: nej det är ju riktigt... kommer nog ta ett bra tag innan shpongle4 dyker upp helt klart! :) kul med en till här på forumet som gillar den musiken. Lyssnar du på psy oxå?
Japp, lyssnar väldigt mycket på psytrance. Posford är favoriten. Har det mesta han har släppt. Tanken var att få tag i alla låtar han har gett ut. Det projektet har iof legat på is ett tag nu, men jag är för nära målet för att ge upp helt. Annars lyssnar jag mycket på Koxbox, Eat Static, Process, Transwave, Doof m.m m.m. |
Nature never did betray the heart that loved her...
Nästan alla mina skivor Min anläggning |
|
|
niklass
Member
508 Posts |
Posted - 2007/04/07 : 12:59:28
|
Ok, jag lyssnar mkt på chemical crew och psy som är lite mer åt fullon hållet, Simons trance grejer går lite för mycket åt GOA tycker jag.
PSyskivtips annars är ju StarX Electrypnose och Skazi Total Anarchy. då får basarna lite motion oxå :)
edit: Spiritually spaced Out är en grym V/A platta med. |
Denon 3600 | Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup
|
Edited by - niklass on 2007/04/07 15:08:26 |
|
|
DIESEL
Member
953 Posts |
|
Topic |
|