HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Spännande musik där man reser genom ljudlandskap
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

niklass
Member

508 Posts

Posted - 2007/04/06 :  08:27:42  Show Profile Send niklass a Private Message
nej det är ju riktigt... kommer nog ta ett bra tag innan shpongle4 dyker upp helt klart! :) kul med en till här på forumet som gillar den musiken. Lyssnar du på psy oxå?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_infinity_project

Denon 3600 |
Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup

Edited by - niklass on 2007/04/06 08:40:39
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2007/04/06 :  15:54:25  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

Jag kan typ skriva under på allt i denna tråd eftersom jag igentligen har var enda skiva som nämns

En skiva, jag tycker är vacker, jag blir vackrare ju mer man lyssnar, är Tangerine Dream´s "Lilly on the Beach", om man gillar det, så kanske man gillar Edgar Froeze´s prylar, han är ju som sagt TD.

Finns en DVD som heter "Ambra - Child of Universe" som är med fina bilder och halvdan musik...

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

myskankan
Member

177 Posts

Posted - 2007/04/06 :  23:39:00  Show Profile Send myskankan a Private Message
quote:
nej det är ju riktigt... kommer nog ta ett bra tag innan shpongle4 dyker upp helt klart! :) kul med en till här på forumet som gillar den musiken. Lyssnar du på psy oxå?

Japp, lyssnar väldigt mycket på psytrance. Posford är favoriten. Har det mesta han har släppt. Tanken var att få tag i alla låtar han har gett ut. Det projektet har iof legat på is ett tag nu, men jag är för nära målet för att ge upp helt. Annars lyssnar jag mycket på Koxbox, Eat Static, Process, Transwave, Doof m.m m.m.

Nature never did betray the heart that loved her...

Nästan alla mina skivor Min anläggning
Go to Top of Page

niklass
Member

508 Posts

Posted - 2007/04/07 :  12:59:28  Show Profile Send niklass a Private Message
Ok, jag lyssnar mkt på chemical crew och psy som är lite mer åt fullon hållet, Simons trance grejer går lite för mycket åt GOA tycker jag.

PSyskivtips annars är ju
StarX
Electrypnose och
Skazi Total Anarchy. då får basarna lite motion oxå :)

edit: Spiritually spaced Out är en grym V/A platta med.

Denon 3600 |
Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup

Edited by - niklass on 2007/04/07 15:08:26
Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2007/04/07 :  18:52:54  Show Profile Send DIESEL a Private Message
Kul att se att det finns lite folk på forumet som gillar Tangerine Dream

Många bra tips här i denna tråd, skall studeras närmare

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000