HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 HF's Fototävling - Mars
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

levande
200.000-klubben

2054 Posts

Posted - 2007/04/02 :  21:10:25  Show Profile  Visit levande's Homepage Send levande a Private Message
Jag som skulle få till ett bidrag till Mars månad men det sket sig denna gång också PGA att jag hade fel datum på bilderna såg jag i sista sekund
jag har nu ändrat på datum inställningen på kameran och ser fram emot nästa uppdrag som jag precis skall kolla vad det blir i April

Min anläggning
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41668
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/04/02 :  21:19:00  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Fel datum???

Det ju datumet när du skickar in bilden som är intressant, inte när du har tagit bilden..

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/04/02 :  21:24:04  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Exakt.

Finns ingen regel som säger att bilden måste ha varit tagen under perioden.

Är du tveksam om nåt, skicka ett PM till mig eller Johan

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Kamelia
Starting Member

32 Posts

Posted - 2007/04/05 :  17:29:34  Show Profile Send Kamelia a Private Message
Kommer en ny fil med kommentarer för mars? För mig är Dans kommentarer till bilderna nästan lika viktiga som placeringen. Det är intressant att höra hur ett profs tittar på/betygsätter bilder. Jag har lärt mig saker både från kommentarerna på mina bilder och på alla andras bilder.

Mitt system: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33032
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/04/05 :  17:46:08  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Vi får hoppas det..

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/04/05 :  20:18:36  Show Profile Send cittroman a Private Message
quote:
Jag har gjort bedömningen och har alla kommentarer i huvudet men jag hinner helt enkelt INTE att skriva dem nu. Men jag tänkte att det förhoppningsvis är ändå sekundärt och det primära är att ni vet vilken plats respektive hamnade på


Känns inte som tanken finns att skriva ut kommentarerna.


En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/04/05 :  20:38:41  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Jag hoppas att Dan i mån av tid delger sina tankar och kommentarer. Det är otroligt lärorikt och berikande att få input på (vad man än) gjort.

Glad påsk på er!

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

LeoArietis
Member

1953 Posts

Posted - 2007/04/06 :  09:42:41  Show Profile  Visit LeoArietis's Homepage Send LeoArietis a Private Message
Håller med, en av huvudanledningarna till att jag tävlar är just kommentarerna.

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30125
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/04/06 :  12:53:34  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Jag hör er lugn....kommentarer kommer. Det dumma är att jag skrivit hälften men glömde ta med dokumentet till mina föräldrar där vi nu firar påsk. Men, jag får väl skriva det igen....

Artphotography
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/04/10 :  11:30:02  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
PDF nu med kommentarer

http://bildarkiv.hififorum.nu/Dan/mars07.pdf

Artphotography
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/04/10 :  11:33:41  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Weee,,, Nu måste det läsas!

Hoppas att alla läser ALLAs kommentarer,, det finns mycket att lära sig genom att titta på andras bilder och kommentarerna till dessa,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/04/10 :  11:41:57  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Kan lite snabbt kommentera om att det INTE är en spricka i tallricken utan måste vara mat (ost?) av något slag.

Tyvärr fanns det inte tid för SÅ många olika variationer, då resten av familjen inte ville äta kall pasta.
Tack Dan (Ska de om det finns nån variation på bilden)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/04/10 :  12:46:00  Show Profile Send cittroman a Private Message
Mkt bra och lärorikt med kommentarerna, tack Dan.

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000