HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Trevligt att vi fått lite snö.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2007/02/22 :  11:23:13  Show Profile Send cittroman a Private Message
Inte mkt som slår en dag i skogen med skidor och en termos kaffe/choklad + mackor.

Som sagt så är tystnaden fantastisk, speciellt i en snöfylld skog långt från vägar.

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

rip59
Member

1365 Posts

Posted - 2007/02/22 :  12:53:30  Show Profile  Visit rip59's Homepage Send rip59 a Private Message
Lilla huset set ute från vägen.





Rip

Tannoy SGM 1000
eoJeud... What else?
EAC/Flac guide
Go to Top of Page

wallraff
Member

1077 Posts

Posted - 2007/02/22 :  13:26:30  Show Profile Send wallraff a Private Message
Sträckan Malmö -> Lund brukar med bil ta 10 minuter, idag tog det 65 minuter och det var inte mindre än tre bilar som låg/stog längs vägen.

"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"

Almost Famous
Go to Top of Page

Snoddas
Member

920 Posts

Posted - 2007/02/22 :  13:30:13  Show Profile Send Snoddas a Private Message

quote:
Sträckan Malmö -> Lund brukar med bil ta 10 minuter, idag tog det 65 minuter och det var inte mindre än tre bilar som låg/stog längs vägen.


Tack för den "Wallraff".
Jag skulle sätta mig i bilen och köra till Holbeck, strax utanför Köpenhamn. Det lär väl ta 5-6 timmar. Tror i och för sig att jag väntar till helgen....

"And if you ever come across us don't give us your sympathy
You can buy us a drink and just shake our hands
And you'll recognise by the reflection in our eyes
That deep down inside we're all one and the same"

-Derek William Dick aka Fish-
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/02/22 :  14:13:39  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Min flickvän bor (hos mig) i Malmö och jobbar i Skanör. Henne tog det 8 timmar att komma till jobbet!
Själv stannade jag hemma fast jag jobbar i stan...

(dock beroende på feber och huvudvärk)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/02/22 :  14:22:46  Show Profile Send B-200 a Private Message
förbannade väder. gå med käpp på isbana går fan inte snabbt, kul då att gå en grupp sura människor bakom sig..helt oförstående. gjorde som med bilkörning; när det blir för många går man till sidan och släpper fram ;-).

jag menar en snubbe med käpp seriöst...vad vill de jag skall göra 'springa' eller?

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/02/22 :  15:50:57  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
edit.. hon har fortfarande inte kommit fram

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000