MDR-E888LP låter mkt bättre än the plug. Men MDR-E888LP måste provas innan för att se om dem passar i öronen, dem har lite större diameter än "vanliga".
Jag har personligen aldrig lyckats få en snäcka att fungera bra. Det beror ju till viss del också på hur man är kontruerad i örat. Koss portaPro är en rekommendation som ej behöver någon mer ingående beskrivning. Visst, man tappar SÄPO-looken, men vinner så mycket mer.
ja...det är det..o sen börja jag lyssna i ett par kassa Sony groove lurar hemma...o de va ganska skönt...dessutom är inte Sony MDR-E888LP billigare än porta pro...tror också man kan få ganska bra ljud för pengarna i snäckor...
ja...det är det..o sen börja jag lyssna i ett par kassa Sony groove lurar hemma...o de va ganska skönt...dessutom är inte Sony MDR-E888LP billigare än porta pro...tror också man kan få ganska bra ljud för pengarna i snäckor...
Jag har både porta pro och sonyn, måste säga att sonyn låter betydligt bättre. Portapron har massa bas, men ingen chans i upplösning mot MDR-E888LP .
Ingen aning. det beror väl kanske på kvalitén på ljudutgången och brusnivån. Tycker dock att det är onödigt att använda pyttelurar hemma, gör aldrig heller det. Kolla på philips 890 där har du en bra hemmalur billigt.