HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Köpa Naim i Sthlm???
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Trivistor
Member

67 Posts

Posted - 2007/02/15 :  21:39:14  Show Profile Send Trivistor a Private Message
Vet någon om HiFi Art fortfarande saluför Naim eller om märket endast går att köpa i Sthlm via Ljudmakarn, som dock endast visar de enklaste produkterna på sin hemsida...?

Ägaren av HiFi Art, Kent, är en otroligt sympatiskt person som jag gärna gör affärer med. Frågan är dock om han fortfarande saluför Naim? På hemsidan kan man inte längre läsa om märket. Det verkar endast förekomma på begagnatlistan

"Jag är en djefla man som kan göra många konster" August Strindberg

Karnaa
Member

614 Posts

Posted - 2007/02/15 :  21:54:23  Show Profile  Visit Karnaa's Homepage Send Karnaa a Private Message
Enligt Ljudtemas hemsida så är det dessa butiker som säljer Naim.
Maila dem och fråga,kan ju vara så att det kommit till fler butiker
info@ljudtema.se

Ljudmakarn AB
Drottninggatan 90B
Tel: 08-24 66 00, Fax: 08-24 66 09

Stefan Mether Media AB
Rörstrandsgatan 33
Tel: 08-30 34 52, 0708-91 52 59

Nybliven husägare :O)

Integra Research RDC-7,AAD Q-40,Q-20C,Q-10,Q-1000 samt SUBMASTER 11,Vincent SAV-P200 och SP-997 och Marantz DV-9500,Marantz TT-15S1,Electrocompaniet ECP-1 riaa,LG 42PX5R,Audioquest Vulcano,Caldera,Anaconda,King Cobra,Eagle Eye,HDMI-3,Supra m.m.
http://www.minhembio.com/Karnaa

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40942&SearchTerms=karnaa
Go to Top of Page

thejejk
Starting Member

5 Posts

Posted - 2007/02/21 :  10:19:38  Show Profile Send thejejk a Private Message
Vet heller inte om hifiart är naim-återförsäljare längre.

Men som jag förstått det är det inga problem att beställa andra produkter än de som visas på Ljudmakarns hemsida. Om man vill hemdema de dyrare produkterna tror jag att det går att ordna genom att Ljudtema tar fram produkterna åt Ljudmakarn. Slå en signal till Ljudmakarn och kolla.
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2007/02/27 :  20:21:37  Show Profile Send 10 a Private Message
Jag är rätt säker på att Hifi Art inte säljer Naim längre. Om jag minns rätt ruttnade Kent en del i samband med att Ljudtema fick agenturen. Kent har ju som bekant gjort rätt mycket för Naim i Sverige.

Jag har förresten handlat av Stefan Mether för några år sen. Klart trevlig snubbe med rätt många skivor att välja bland!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000